El meu món

 El meu món

Beatriz Badenas Blazquez


He elegit aquesta primera imatge, per què represente el que sóc de manera global. El primer que resalta en la imatge, es en la llibreta de dibuixos, on es mostra la serie de dibuixos animats “Lady Bug”. Això representa el meu costat infantil, el que vol jugar com xiquets i que vol repartir alegria amb ingenuïtat. Més al fons està col·locat el meu estoig de color, complementant la meua afició de colorejar, representan un mon col·lorit. Per últim, però no més important,està la imatge dels meus amics, aquells que me han acompanyat desde fa 10 anys, vivim¡nt aventures i viatges junts, recolzant-me en els meus pitjors moments. Sense ells, no seria el que sóc ara. 


Recursos utilitzats:


Elements repetits i colors: Al fons de la imatge es veuen el rotuladors de colors repetits,, el que efectivament, crida l'atenció. A més, al front de la imatge hi ha un dibuix en color roig i negre, color llamatius per a dirigir la vista aquest punt .

Grups de tres: A més, hi ha tres dibuixos al centre de la imatge, que formen un grup de tres.

Dimensions i fluix: Per altra part, la imatge juga molt amb les dimensions, hi ha dibuixos al front, i elements  repetitius al fons, i tots aquests elements dirigeixen el fluix de la mirada a la fotografia. 





Aquesta segona imatge, és molt important per a saber qui sóc, ja que representa totes les meues aficions, al que li dedique la majoria del meu temps personal, i en general, tota la meua vida. Com a material repetit, es veu clarament el llibres i els mangas, la lectura, tant de literatura com de mangas, es la meu gran amor. Així mostre ua xicoteta part de la meua col·lecció, tant de mangues com figures. A més, en mitg de la imatge, es mostra una maqueta de un paisatge dins de un llibre, ambientant en Japó, un lloc al que somnie viatjar. Aquest, és un nou hobbie que he descobert recentment, i que me encante.


Recursos utilitzats:

Marc natural: la imatge compta amb un marc natural que el conforma les línies de la estantería. 

Elements repetits: Es veu clarament que hi ha elements repetits: els llibres i els maques posicionats especificament. 

Punt d'interès i fluix: Molt sigilosament, els elements de la imatge et dirigeixen al centre de la imatge, on està la maqueta centre d’interès.




Aquesta imatge, mostra qui sóc jo d’una manera més sentimental. La música, més especialment, el gènere de kpop, me va acompanyar durant tota la meua adolescència fins a hui en dia, va suposar un punt més en definirme a mi mateixa, i va augmentar el valors que defense. A més, aquest gènere, va incrementar el meu gust per el ball, va aclarir algunes dudes que tenia en aquell moment d'incertesa, i em va unir encara més amb la meua colla d’amics. En general, aquesta foto suposa per a mi el record de quan es va obrir la porta a un nou món, que es va convertir en el meu món.

Recursos utilitzats:

Marc natural i enquadrament: la imatge compta amb un marc natural que el conforma les línies de la estantería, les quals, enquadren perfectament la imatge.

Grup de tres: Hia un grup de tres que s’identifica clarament en la imatge, que son els albums de mùsica.

Profunditat i fluix: S’hi juga amb la profunditat de la imatge, els elements col·locats en perspectiva per dirigir el fluix de la mirada cap al fon de la fotografia, especificament, el reproductor de CDS.



En aquesta foto, esta una de les coses que mes m’estime en aquesta vida, la meua gossa Tana. Ella representa la mitjana part de la meua vida, quan va vindre, tenia 11 anys, la vaig veure créixer; quan vaig plorar per dificultats de l'adolescència, per accidents que va sufrir; ella va estar al meu costat, sense entendre res i amb ganes de jugar, el que es va emportar un poc el meu dolor. Després es va convertir en algo en que amar, no sols per mi i la meua família, si no per tots el que la coneixen, s'enamoraven de ella. Desde el moment que va apareixen, es va convertir en una part del meu món.


Recursos utilitzats:

Colors, fluix i centre d’interès: El color taronja crida l'atenció des d'el primer moment, dirigint el fluix de la mirada fins al punt d’interès que es la gossa. 

Enquadrament: Finalment, la imatge està enquadrat de manera que el punt d’interès es situe enmig.



Per l'última imatge, és la més gràcia em fa i una de les que mes representa com soc diariament. Encara que m’agrade ballar, mourem i estar amb els amics, al final, la major part del dia, me la pase tumbada en el sofa, escoltant música, mentre llig alguna novel·la per el móvil o jugue algún videojoc. Descansar i estar inmersa en el meu propi món es el que més em relaxa i em representa. Quan estic aixina, puc desconnectar del que em envolta, i passar hores i hores sense que em done compte. No em fa falta ningú, sóc jo i el mon imaginari de les històries, que es converteixen al final del dia, en el meu món.


Recursos utilitzats:

Enquadrament i centre d’interès: La imatge està enquadrada perfectament per al centre d'interès que es la figura que ocupa tota la fotografía. 

Espai negatiu: Per altra banda, tot el fons de la imatge, comformaria l'espai negatiu



Comentaris

Entrades populars